Friday, May 24, 2013

mcm x bes ..

Assalamualaikum .
hai awak hai you hai weyy :) dah lma bebeno kan x update2 ni .. bkn ap .. mls la rasa .. tp ini mlm gua bosan .. gua update ok walau gua rsa gua mls sgt nak menaip . kah2 .. li dah hbs ... present report pun dah hbs ... cuti pun dah cuti ... cuma x diet ja lg .. kah2 .. eh eh .. bosan ke tgok itew ckp pasal diet ? kah2 .. ok2 .. gua pn x nk ckp pnjg2 pasal tu .. stop2 .. haha .. ckp pasal bnda lain .. ye dok ? haha .. dduk uma mmg la ... bosanbosan .. x thu nk wat mnde weyh .. ok2 .. baju raya pun dah beli .. dah siap tempah ... nk tgok ke wrna bju itew tu ? alahh . mls pulak nk upload . gmbr dlm hp .. adoii .. sreyess mls nk upload .. t da siap bju tu .. kite upload ye ? warna biru .. tp bukan biru laut mcm dy minx tu .. satin biru air x ade .. so aku amik je la biru tu pun ... haha .. kita bedal je apa yg ad .. haha .. :) 

baju tu pn gua blm post dekat dia .. bila nth aku nk g post .. jgn x jd bju melayu dah nnty . hurm .. cakap pasal ni ... hurmmmm ... asal korg ? mrh ke gua mengeluh ? gua nak mengeluh jgk ... HHHHUUUUUURRRRMMMMMMMMMMMMMMMMMM ... sapa nk mrh ? lai2 hadap gua .. cium stgy ha .. padan muka .. hihi .... dah2 mlss nk ckp lebih2 ... yg aku tahu cuti aku kali ni bosan2 ... dah2 .. bye2 bye suma ... byee !!!!!!

No comments:

Post a Comment