Friday, April 26, 2013

........no description..........

ASSALAMUALAIKUM .. 
Hai semua .. semoga sihat2 semua .. seminggu ni rasa bnyk msalah . mslah yg tak terancang pun masuk skli .. mcm mna nk buat ... kita terima shja ok . dari satu ke satu ... li pun dh nk melabuh tirainya ... mungkin hnya seminggu shja lg .. takod pulak rasanya .. adoi .. bukan tkd ap .. report tu aku buat mcm x pntg ja .. adoi .. hurm .. bosan tu bosan .. tp aku lbh suka mmbuang masa ..  hoho .. tu la aku .. 
- ada dia pun mcm x dak .. almk .. rsa kita ni mcm dperlukan shja bru nk cri .. hoohoo .. biasa la .. tu la hdup .. mna ad org yg sggup hri2 nk cntct direct ... alorhh nad .. pahal hg ni nk tacing pulak sari 2 ni .. lempang kang .. nth la ... sreyess ... mmg rsa kosong kosong kosong ..rsa x guna pun ada .. . nasib baik esok kja .. x dak la aku bosan .. nk kuaq ? mmg  x lah .. trauma gua x hbs lg .. adoi .. x ape lah nad blajar la trima ok .. semua yg jd ni besebab .. dan ada sebab ..

No comments:

Post a Comment