Monday, April 30, 2012

ATAS SANA

Assalamualaikum .. :)
Hari ni tade keje ape aku cuma nak update ,, rsenya nnty bila kat ruma dah tak rajin nk update kod . hmm .. untuk kali ni korg msty tertnya kn aku nk update sal ape .. hmm .. bca je lah eh .. 

-kurg bbrpa jam dr sekarang ni .. kita org akn mngglkn bumi perlis ni secara sah , begitu juga dgn dy .. hmm .. aku harap lpas ni masih ad peluang untuk bjmpa .. . n kdaan kalau boleh masih mcm ni ,, insyaallah kalau diizinkannya . :)



     jabatan rekabentuk dan  komunikasi visual . pix ni aku amek tyme hbs lunch :)
                                      
  
 kat sni kita bjumpa ... :) kat sni kita knl ..  dan setahun yg akn dtg pn .. masih mcm ni .. kat sni bjumpa lgy ~ ... insyaallah kn ..

macam2 nk citer sal poli ni ,, hmm.. aku pn da nk msuk sem 3 .. bru aku thu kat sni ada tmpt yg bes ! yg boley bg kita tng , yg boleh bg kita tak serabut pk kn kje yg bnyk , sarat  n argghh .. yg pntg bila rendu org tu akn aku ke sana .. 
 mcm dlm gmbar kt bwh ni .. 
                                     


     5.30 pm                    sekitar jm 6.00 pm         dekat tyme mgrb

gmba ni aku shoot sndri tyme aku teman dy photoshoot untk v.clip dy kat atas  bukit sana .. besar kan poli aku ?? kau ade ?? aku rse aku tak kn naik kod ats bukit yg tggi gler bg aku ni saje2 .. sbb dy yg ajk .. aku pn try la pegy .. bkn kmi ber dua ja eh ats sana .. rmai lg .. aku gn hani ... nn dy dgn mmbe2 dy .. hee .. . 
akan aku rendu semua tu .. awak .. jgn berubah taw .. setahun lg sy nk awk yg mcm sekarang okay ? 
rasenya tu jea kod nk citer .. iloveyou 
30/04/2012 - 4:03 A.M .

No comments:

Post a Comment