Tuesday, April 17, 2012

ALLAH tolong kuadkan semangat aku ,

sikit lagy .. awak nk tggl kan sy .. awk .. stiap kata2 yg sy pnh ckp kat awk tu kan bkn lah sy tak lgsg skong awak .. cnth nya .. sy swohh awk extend sem .. tggu sy kan ? l.i sekali kn .. n jgk sy nk konvo gn awk kn ..  biler sy ckp cm tu ,, awk ckp sy tak bg smngt kt awk untk awk g l.i ni .. sbnrnya slah taw awk .. no .. ni semua nk bg sdp hty sy ja ...sy nk sgt tgk awk bjya .. awk sukses ,.. n capai semua cita2 kita kan .. awak .. dlm hty ni je yg thu niat sbnr sy ..  .. kan awk da nak balik kn .. huhu .. awk .. knp ah biler sy pk awk tade nty trus sy down ? sy tkod la .. hmm .. awk .. nnty jga dri taw .. semoga nnty awk knvo sy blh tgk awk ... taw .awk .. kn  sy mnx tshirt awk tu ... knp awk swoh sy bg 10 alsn knp sy plukan  tsert awk tu ? 10 kan bnyk yg ?  hm .. sy tak blh bg 10 alsn .. ape yg sy taw .. sy plukan sgt2 tsert awk tu ..  untk tman sy nnty ..sy ckp kalo awk tak nk kasi tak pe lah ... sy tak kesah pn .. MAJOK !   bkn sy nk g bomoh pn tsert awk tu ha .. lex la yg ..bile sy rendu awk .. blh la ckp2 gn tsert awk tukan yg .. awk mna thu ... sy thu nnty cm na kdaan sy ,. truk .. truk sbb awk tade .. huhu .. awk .. acene ni ?? awk llki ape yg awk thu sgt psal rendu ?? psal terasa org yg pntg tade kat sni untk tman sy .. huhu .. awk ................. tolong sy ,, bg smngt kat sy .. setahun ... huhu :( .. please ..
#sayatgguawk and awkkenatggusaya bolehkansayang ?



saya terjumpa ayt ni ...

Jika RINDUKAN SESEORANG , PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH :

" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah, Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu. Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..

~ Dengan ‘JARAK’ ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik..
~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..
~ Dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..
~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..
~ Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..

p/s : Terima kasih ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini..terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia.

No comments:

Post a Comment