Wednesday, November 21, 2012

kisahh kamii dahh lama :) i likee

ASSALAMUALAIKUM SEMUAA ..
haiii budak2 gila blog .. ehem2 .. sorii ya lama sgtt cekk x updatee blogg ni .. bukan ap .. busyy sikitt lahh sejak 2 mnjak ni ... almaklumlah ... dah sem 3 sudahh .. nk masuk 4 punn .. untukk pgthuan korg semua ..  sem depan kan .. cekk dahh mula prktikal .. kat mana ? semua nk thuu ??  RTM PENANG lahh ... :) nnty dgr2 kn mutiara fm okk .. :) cekk mgkin jg deejayy dorgg :) ok2 .. ni nk citerr sikit lahh ... rase2 dahh lama akuu dgnn dia ni ... untukk pngetahuan korgg jugakk lahh kan ..  ni la kodd ygg paling lama ... dahh setahun lebihh aku kenall dia .. so farr .. kami okk .. jarang gaduhh .. dy punn okk .. dy faham aku .. faham setiap bnda yg aku buat ... x luakk tggu akuu hbiss buatt kje setiapp malam ..x lupa  contact akuu bila akuu terLUPA nk contact dy sbb kdang2 busyy ..  ahhh ... insyaallah akuu jaga dia sebaikk mungkin .. insyaallah .. insyaallah yg paling baikk untukk aku kata buatt masa ni .. plann Allah kita  x thu kan .. :) berdoa ja mampu .. yang pastyy aku syg dia .. aku perlu dia .. akuu nak dia bimbing akuu .. satuu hri nnty ... jika kami diberi peluang untuk bersama ... kalau x ade peluang ... aku x akn pernah salahkan dia ... salahkan aku .. incase something hppnd la antra kami .. sbb kmi yakin jodoh tu rhsia Allah .. sejak azali lagii .. 

No comments:

Post a Comment