Wednesday, July 25, 2012

3 Bulan habaqq hang ...

SALAM sejatera semua .
okayy .. strettt to the point la kan ... mls nk berkias .. hehheeh .. ok2 ... kli ni nak habaqq mai .. pejam celik pejam celik dah 3 bulan kami tak bersua muka ... means berjumpa scra real la kan ... hahahha .. wlpn hmpir setiap hry skype .. tu x sama dgn berjumpa sendri .. huhuhu .. maknanya kan tggai lg setahun sebulan lg nk mcm sem 2 dlu balik .. huhuh .. lmbt g ahhh ... dlm setahun tu mcm2 boleh jd an .. adehh ... seksaaa hbqq hg ... tp x pa cek traiii sabaqq sat . ad uar2 mngatakan yg sem kmi ni last sem yg bkal l.i sem 4 ... klo blh la kan ... aku nk l.i  sem 6 nnty ... syok hbaq hg .. mmg kpm tu share tok wan aku punya kan suka hti aku nk ttp kan l.i sem bpa .. klo depa bg aku l.i sem 6 hbq hg aku x kta pa dah ...  mmg rajin la aku nnty ke klas .. :) adoii .. tp rsanya agpn aku tu mcm tipis la ... mmg disahkan bahawa sem yg sebelum kmi ni bernasib baik l.i sem 6 .. untung depa kan ... :( papa pun ... sem 5 yg aku tggu :) ok la stkad ni lu . tata .. :)

No comments:

Post a Comment