Thursday, January 12, 2012

borink sgt2 mlm ni kan ..

muahahahahah ~
okie .. esk tade clas .. so mlm ni tamo la na tdo lwat sgt kan .. sbb ?? hehe .. ape lgy .. sbb tade clas la an .. haha .. weyy .. bnk bnde aku ta cter kat cni . so mlm ni aku akn cter bnde2 yg aku ta pnh cter lgy .. sblm ni aku post sal prasaan aku je kan .. bnde laen x pn kan .. korg msty borink .. haha .. sory la wey .. bkn ta na cter .. hehe .. nad besa la kan .. haha .. okie .. dlm bln lpas .. 22/12/11 adek sya nurul najwa bt shaffie  yg bersekolah d mktd rendah sc mara pdrm kulim dpt result PMR la .. time tu aku ta ley 4low dy amek result sbb msa yg sme aku kne balik poli untk reg sem 2 .. ok fine .. aku cuma hrp dy dpt result yg okie la kan ..  da tu mak cl g thu dy dpt 8A ..  aku da agk doe .. x tkjut pn sbb aku taw dy boley .. dy ta la cm aku dulu ha .. hehhe .. aku dlu kod le ta thu trget bpe A .. haha ... ok .. congratz 2 her .. hope dy pnye kjayaan bkekalan smpy bila2 ... yg aku tensen skrg ni nurul nadirah .. adoi .. dy tu merosot gler dy pnye pljrn .. ade ke ptot kan .. dy  dlu dlm top 5 aje .. x no 2, no 4 .. cm g tu la kan .. tp taw meh last year bapak dy korg taw ape no dy dpt ?? mmg mcm na lesing pn ade ,, haha ..  no 12 .. !! ngeng la nadirah ni .. haha .. aku tgk tade la dy ni maen bnyk pn .. tusyen2 .. da tu mak aku sllu bsing gk kat dy .. taw ?? sbb kdg2 mls na bd kje skola .. kdg2 aku ksean plk kat dy sbb aku tgk dy ta mcm ank bgsu yg laen .. yg asek kne belai gn mak dorg .. tp mak aku pergghh .. tgasss lol .. huhu ,, tp aku maseh ta thu kat mne dy ta blh lgy .. aku rse dy ni over confident lah ..  uhhu .. bhye la ngeng .. da na upsr pn .. uhu .. hrp ok lah dy tu ... huhu .. seqeyau aku .. (pdahai aku dulu pnyalah mls na bljaq ...)



ok ... tamat sesi sal adek aku kan .. aku nk cter sal 8/1/12 .. thu knp gn date tu ?? hahah .. debar2 ... siot je .. aku test keta gn jpj lol .. hahha .. aku no 2 sial .. pergghh .. pnyalah takod aku na bd . thu sbb ape ?? sbb nye 1 je .. aku yg fes2 .. tu je .. tp aku bt relex ja .. hua2 .. bukit lepas ... :) 3 penjuru aku lepas :) parking aku lepas :) .. then strusnya jalan rya .. jeng2 ..  kan aku da kta dr awl .. jgn dgn jpj nsem tu suda la kan .. nnty ta pasal sbb dy aku failed jalan rye sbb aku neves ta ley bwak org nsem .. kuang2 .. tgk2 .. aduuhh .. pnya la nk kta naseb aku kan .. kne gn dy tu jgk .. .. naseb baekk ahh dy tu ta bnyk ckp .. diam je dlm keta .. ade skit2 je dy ckp .. tu pn klo dy rse perlu kod ... haha . last2 .. aku sukses bwa dy balik .. eh2 .. b4 tu thu aku kne bwa dy ikod jalan mna ?? jalan 1 .. jalan hospital .. :) muahahahah .. aku da bjaya dpt lesen P untk keta ... 
# flashbackkejap. sehari sblm test keta ..
abh kata : abh ta rsa kakak blh pas semua ..
aku : knp abh kta mcm tu ??
abh : ye la .. mak dlu pn bukit test smpai 3 kali .. nasib kakak mcm mak kod ..
aku : errrr ... ta thu nk ckp .. esk abh tgk je la ..

No comments:

Post a Comment