Wednesday, February 16, 2011

ngexx!!!!!!!!

Suda lame aku tggl kn dunia berkaple... i admit it...aku suda pnt na taburkn feeling aku kt sape2.. dan akhirnya aku yg gila... now im not redy 4 dat.. y ya? em... not in de mood 4 kple.. im so sorry... dunia berkple aku 3 thn yg dlu.. maybe ya.. em.. untk skrg.. 2 sume suda aku lupakn.. em.. khdiran dy? tidak pula aku mmksa dy dtg.. tidak pula aku mghalau dy pergi.. wahai haty.. amt susa mahu aku tfsirkan.. ape yg aku thu sejak 2 mnjak ni aku rse laen.. aku ta redy untk itu.. tp... mcm mne dgn dy? dy cl aku ta angkt,, dy tx aku bt ta endah.. hbis fedup fon aku berbnyi aku off kn hp.. er.. really hate dis feeling... aku mahukn wktu dulu! waktu dulu yg ta mmbbankn aku.. yg ta pyh aku na pk sume tu.. aku boley skola.. aku ade kwn2 aku na gila2.. but now? im alone.. bila alone.. mule la na pk yg bkn2.. hmm.. trima kaseh untk dy yg ta pnh amek hty ape yg da aku buat kt dy.,.. tp aku serba sala kt dy.. aku ni mcm kjm sgt sbb ta lyn dy.. bkn aku ta na... tp aku ta bole.. sbb ape aku kurang pasty.. hmm... dy da pn ckp kt aku awl2 yg dy ta kn lpaskn aku.. hmm... dy bkn jht pn.. baek ssgt.. tp knp aku yg jht kt dy? em.. oh haty.. tolong lah aku.. aku sian dy.. tpy aku tw.. dy ta kn lpaskn aku! wat cn i do now?syg aku kt dy bkn mcm 'dy' dulu.. i admit it.. er..oh gila! haty aku cakap tak.. maka tak lah.. em... err.... aku mlas na tx lame2.. aku malas na gayut fon lame2... haissh... sggh dy ta fhm aku.. bile aku ckp aku tade kdit... laju aje tx dr holink masok.. bhwasanye dy tpp kt aku.. walhal kdit aku ade saja... em! ya allah! aku ta mahu dy buang masa dy dgn aku... tp ta kn pula aku na kasi thu dy pulak...dy takn lpas aku pnye... hua..... tlnglah bg aku jalan ya Allah...

dan...


dan bila aku rapat dgn lelaki mane2... thu korg yg aku hanya mahu berkawan.. salahkh aku mahu berkawan? itu kn kehidupan kita? kita suda pn 18... takn ta matang lg kot?em.. aku btl2 ta fhm.. ade yg da mngku matang.. but actually not! wth??? susa jugk bila berkwan dgn guys yg suda berpnye.. mindset gf dorg klo ade someone yg rpt dgn bf dorg -----> "na rampas la 2.." OMG.. pless la..be rasional la... em.. aku tak buat la... haha! korg takot ya? ... hheheh.. jgn la takot.. g pn aku mmg tade da mod na bekple ni..em.. sesape yg trase gn aku.. yg pk aku ni na rmpas bf dy kah,, pkwe dy kah,, balak dy kah,, laki dy kah.. dy sala..!! em.. stkt nih.. aku hnya mahu berKAWAN.. not more den dat! hope fhm lah ye..ingt la wahao sahabat... jeles boley.. tp berpada pada lah anda... sbb jeles tuh ade lah racun dlm perhubgn~ walaupn jeles=sayang.....aku sukakn life aku yg skrg ini... terima kasehh~!!
akutadeseleranaberkaple... pengakuanjujurdariaku.. biamaseygttpknbilaakuredyuntkitu..

2 comments: